HTML

Logó

Mentrópia, a közösség lapja

A www.mentropia.hu-t azért hoztuk létre, hogy a közösségben gondolkodó emberek médiuma legyünk.

Ebben a blogban pedig a háttérinformációkat osztjuk meg.

facebook

Erre-arra

Egy újabb lehetetlen

2009.05.20. 16:29 fószerke

Még sosem blogoltam, ezért a regisztráció megizzasztott rendesen (gondolom ez a nicknévből is látszik:) De Borka türelmes volt hozzám, mint mindig! Vagyis egy újabb lehetetlennek tűnő feladatot oldottunk meg:)) Viszont így időm nem sok maradt az első bejegyzésre...

Szóval én is nagyon örülök, hogy beindul a blogélet, így a fizikai távolság ellenére is együtt tudunk sírni-nevetni, inspirálni-provokálni. (pl. béna képekkel :P)

Kezdetnek bevezetnék egy új fogalmat, pontosabban a tölteléke új: "szülésszabadságra mentem". Ezt azok használhatják, akik elvonulnak alkotni (írást, rajzot, önmagukat stb.), s emiatt pár napig nem reagálnak az e-mailekre. Jó lesz?

Akkor mentem...:)

Ildikó

5 komment

Címkék: blog személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://mentropia.blog.hu/api/trackback/id/tr441133732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.05.20. 21:19:26

Akkor én fulltájm szülési szabadságon vagyok :)

2009.05.20. 21:21:05

De ha még egyszer valaki lebénázza a képeimet :P, azt életfogytiglani Flash-banner készítésére ítélem :D :D :D

fószerke 2009.05.21. 20:19:50

Nem a képek a bénák...:))

2009.05.22. 13:05:32

Erről sem én tehetek :P :P :P És nem is bénák, beee :D

2009.05.22. 13:07:02

csinálj te is ilyen transzparens névjegyet, mint én, az indaneten keresztül megteheted. sokkal jobb, ha látják az arcunkat is!
süti beállítások módosítása